ח"כ חיים ביטון: "הציבור בישראל רוצה מדינה יהודית"

אסתי פלד No Comments on ח"כ חיים ביטון: "הציבור בישראל רוצה מדינה יהודית"

ח"כ ביטון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "לכל אורך מדינת ישראל אנחנו רואים עלייה. הציבור במדינה אומר שהןא רוצה מדינה יהודית ומפלגות שש"ס בעדן" | "אתה יודע מה קורה במפלגות האחרות, כל אחד רוצה ודורש תיק ותפקיד. אצלנו במפלגה כולם חיילים במערכה, כל אחד סומך על הקב"ה שייתן לו מה שמגיע לו"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ חיים ביטון, מנכ"ל ש"ס: "אנחנו מגיעים ל-11 מנדטים, לפי כל השיקלולים. ארבעה חודשים לא ישנו, עבדנו קשה. במציאות, למרות גדולי ישראל ומרן חכם שלום זצ"ל שנפטר במהלך הקמפיין. המפלגה מנוהלת, הגיעה לאחדות מליאה בציבור הספרדי. הציבור שלנו אוהב להיות משולב ומאוחד. אני הרבה שנים בפוליטיקה ולא ראיתי כזה אש. היו"ר ניהל קמפיין בלתי נתפס והביא אותנו למצב של היינו כחולמים".

"במוצאי שבת האחרונה היה כנס ברמלה, אירוע שלא היה 25 שנה. הגיעו אלפי נערים עם כיפות שקופות ולבנות. אז ניצתה בנו ההבנה שיש לנו את השטח המסורתי. ניקח גם את הערים החרדיות כמו קריית ספר שירדנו בהן בגלל בן גביר וכו' עכשיו החזרנו הכל"

"לכל אורך מדינת ישראל אנחנו רואים עלייה. הציבור במדינה אומר שהןא רוצה מדינה יהודית ומפלגות שש"ס בעדן. אתה יודע מה קורה במפלגות האחרות, כל אחד רוצה ודורש תיק ותפקיד. אצלנו במפלגה כולם חיילים במערכה, כל אחד סומך על הקב"ה שייתן לו מה שמגיע לו, ויש יו"ר שאפילו לא דן איתנו, וזו לא דיקטטורה" הדגיש ביטון.

"הממשלה הזאת נתנה לנו לראות שאנחנו יכולים לבוא ולומר מה שאנחנו רוצים וצריכים. יש לנו קואליציה יציבה של 62 מנדטים, לא שישים וחצי, ויש קשר מיוחד בין דרעי לנתניהו, לצד סיכומים שסוכמו כבר קודם"



0 תגובות